ورود به حساب کاربری خود

نام كاربري *
رمز عبور *
من را به خاطر داشته باش

ساخت يك حساب كاربري

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده مورد نیاز است.
نام *
نام كاربري *
رمز عبور *
تكرار رمز عبور *
ايميل *
تكرار ايميل *
كپچا *

فروش پیتزا هات با یک منوی جدید

 

احیای فروش پیتزا هات با یک منوی جدید و روش های مدرن

مهمترین نکات این اقدام عبارتند از سیریراچا با چاشنی نمک و فلفل که در لحظه ای داغ با برش های بسیار باریک به دست مشتری می رسد.
ابن حرکت از آنجایی شروع شد که این رستوران زنجیره ای مهم در صنعت، سهم خود از بازار را از دست می داد.
دو عدد از پیتزا تخصصی جدید پیتزا هات: سیریراچا شیرین دینامیت و گیلاس فلفل بمب. این دو بخشی از منو اصلاح شده ای است که از 19 نوامبر در رستوران های پیتزا هات ارائه می شود.
پیتزا هات امیدوار است پیتزا سیریراچا، تست پنیر ایژیانو و تغییرات اساسی شلوار جین و تی شرت (مربوط به لباس پرسنل) بتواند روند کند فروش آن را بهبود ببخشد.
از 19 نوامبر این رستوران زنجیره ای مشکل دار در ایالات متحده برای شام با یک منوی جدید، جعبه های جدید و لباس جدید کارمندان به مشتریان خود خوشآمد می گوید و امیدوار است با این حرکت بتواند رکود فروش را که در دو سال گذشته با آن درگیر بوده است را پشت سر بگذارد.

این حرکت از آنجا شروع شد که این رستوران زنجیره ای، بزرگترین در ایالات متحده، به طور فزاینده ای شروع به از دست دادن بازارکرد. در حالی که 19 درصد از بازار پیتزا در سال 2008 متعلق به پیتزا هات بود، این درصد در 2013 به 7. 16 رسید.
کری والش مدیر بازاریابی پیتزا هات گفت: “ما در حال برداشتن بزرگترین گام در جهت تغییر هستیم که تا به حال یک برند قادر به انجام آن شده است." در یک جلسه با سرمایه گذاران در روز دوشنبه، دیوید نواک، مدیر عامل شرکت یام، که صاحب برندهای پیتزا هات، KFC و تاکوبل است، گفت: "این تغییر اساسی کمک خواهد کرد تا این زنجیره "با نسل بهتر ارتباط برقرار کند" و "به تقویت رهبری، کیفیت، نوآوری و ارزش های برتر پیتزا هات کمک می کند."

پیتزا هات که بزرگترین کمپین تبلیغاتی خود با نام "عطر و طعم حالا" را به اجرا درآورده است، مواد تشکیل دهنده موجود در پیتزاهای خود را در تمامی 6300 رستوران خود در ایالات متحده بیشتر از دو برابر خواهد کرد.

از جمله گزینه هایی که این رستوران زنجیره ای عرضه خواهد کرد، عبارتند از:
- انتخاب ده خمیر پیتزا متفاوت از جمله چوب شور و سیریراچا عسل
- طعم های خاص مانند قطعات فلفل موز و فلفل گیلاس پرویی
- افزودن سس هایی از قبیل بوفالو و بالزامیک بعد از پخت پیتزا
- برش های باریک پیتزا در حدود 250 کالری در هر برش

کسی که شام می خورد امروز نسبت به گذشته به مراتب وفاداری کمتری دارد و بیشتر از قبل پذیرای نوآوری است. بنابراین برند پیتزا هات می تواند با نوآوری، مشتریان گذشته خود را دوباره جذب کند و یا به انتخاب اول مشتریان جدید تبدیل شود. اما سوال اینجاست که آیا انجام بسیاری از تغییرات به طور همزمان حرکت عاقلانه ای برای این زنجیره ای بزرگ است.
تحلیل گران معتقدند که پیچیدگی عملیاتی چنین تغییر بزرگی می تواند به کاهش رضایت مصرف کننده به مدت کوتاه و سردرگمی مشتریان مسن تر و یا سنتی تر منجر شود.
هری بالزر، معاون مدیر عامل گروه NPD و نویسنده گزارش سالانه الگوهای خوردن در امریکا، گفت: " هیچ مشکلی با پیتزا به عنوان یک وعده غذایی وجود ندارد و یکی از10 مواد غذایی برتر است اما مردم همیشه به دنبال چیزی جدید هستند. ما همیشه به دنبال چیزهای جدید، به ویژه چیزهای قدیمی هستیم که با روش های جدید معرفی شده اند."

چرا گروه دیبا را انتخاب کنیم :

  • بهره گیری از تیم های متخصص
  • نگاه زیبا شناسانه و هنری به امر تبلیغات
  • توجه ویژه به رضایت مشتری در ارائه خدمات
  • بهره گیری از امکانات پیشرفته
  • تعهد در تحویل کار در موعد مقرر

ادامه...

چگونه پروژه درخواست کنیم ؟

شما میتوانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت دیبا ، به (بخش کاربران) رفته و در قسمت (درخواست پروژه جدید) فرم مربوطه را پر نمایید و در طول مدت 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته میشود و در صورت نیاز با شما قرارداد منعقد می گردد.

 

ایجاد حساب کاربری